قاف اعتماد به نفس و خودباوری نوجوانان را افزایش می‌دهد

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: اردوی باشگاه قاف به نوعی رسیدن به اعتماد به نفس و خودباوری و دیده شدن مثبت برای نوجوانان است.

لیلا خلیفه سقاء در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان اظهار کرد: قاف یک دوره ادبی فوق العاده برای نوجوانان بوده که در زمینه نوشتن بسیار تاثیرگذار است.

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل افزود: این کارگاه‌های تخصصی که در قالب اردو برگزار می‌شود، تاثیر مثبتی بر روی بچه‌ها دارند و در کنار آموزش‌های تخصصی، زندگی جمعی و فرایندهای گروهی به بچه‌ها هم آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: قاف به نوعی رسیدن به اعتماد به نفس و خودباوری و دیده شدن مثبت برای نوجوانان است.

خلیفه سقاء بیان کرد: در قاف بچه‌های مستعد از سراسر کشور و نقاط محروم شناسایی شده و گرد هم می‌آیند و در آنجا تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند و از دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی بهره‌مند می‌شوند.

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان در نوجوانان اردبیل اضافه کرد: مربیان هم باید در کنار نوجوانان در کارگاه‌ها حضور یابند و اطلاعات آنها به روزرسانی شود اما کلاس‌های مجزایی برای مربیان در نظر گرفته شده است اما بهتر بود کلاس‌ها مشترک باشد.

طبق گفته وی برای مربیان دوره‌های تربیت نوجوان، شناخت روحیه نوجوانان و غیره برگزار شده اما چون هدف قاف ادبی بود بهتر بود که کلاس‌ها در همین راستا باشد.

گفتنی است؛ دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =