کد خبر: 343374
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کانون خوزستان در جمع استان ‌های برتر

استان‌های برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس شاخص‌های ارزیابی معاونت‌ها و کانون زبان ایران در آیین پایانی گردهمایی مدیران‌کل کانون سراسر کشور معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، معاون تولید کانون پرورش فکری سه استان‌ هرمزگان، خراسان شمالی و فارس، معاون فرهنگی کانون استان‌های فارس، مرکزی و کرمانشاه و معاون توسعه و مدیریت منابع کانون نیز استان‌های گلستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و کانون زبان ایران استان‌های خوزستان، فارس و یزد را به عنوان استان های برتر اعلام کردند.

کانون زبان ایران شاخص‌های «توجه به درصد جذب در مراکز ملی، تعامل و هم‌افزایی با مجموعه کانون زبان ایران، رویکرد حل مسئله، مشارکت و ارتقای توسعه تفاهم‌نامه‌ها و ایجاد بستر اجرایی‌سازی همسان» را معیار انتخاب استان‌های برتر خود قرار داده است. بر این اساس استان‌های خوزستان، فارس و یزد به عنوان استان های برتر معرفی شدند.

کانون خوزستان در جمع استان ‌های برتر

گردهم‌آیی سراسری مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای ۱۶ تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران برگزار و در پایان آن از مدیران کل کانون استان‌های برگزیده قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =