کد خبر: 343396
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
بازدید 15
برگزاری مسابقه "حباب غول پیکر" در مرکز الگوی همدان

مجتمع شهید آیت الله مدنی (مرکز فرهنگی- هنری شماره 6) کانون همدان مسابقه "حباب غول پیکر" را برای کودکان، نوجوانان و والدین آنها برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری استان همدان، مجتمع شهید آیت الله مدنی کانون همدان به عنوان مرکز الگو در طول ایام سال مسابقات، جشنواره‌ها، کلاس‌ها، کارگاه‌های متنوعی را برای اعضای کودک، نوجوانان و والدین آنها برگزار می‌کند.

این مرکز برای ایجاد شور و نشاط بیشتر بین کودکان و نوجوانان و حتی خانواده‌ها در روزهای گرم تابستان برنامه‌های جذابی را با ساده‌ترین ابزار و وسایل برگزار کرده که البته تا پایان تابستان اینگونه مسابقات ادامه دارد.

مدیر مسئول مرکز فرهنگی- هنری شهید مدنی در خصوص برگزاری این مسابقات و جشنواره‌های تابستانی گفت: امسال همه ما تابستان بسیار گرم و داغی را تجربه کردیم و این برای ما که اهل همدان هستیم غیرقابل تحمل بود اما با کمک مربیان کانون و طراحی بازی‌های مختلف از این گرما به شکلی دیگر برای شور و نشاط بچه‌ها استفاده کردیم.

برگزاری مسابقه "حباب غول پیکر" در مرکز الگوی همدان

زهرا باقرپور امامی افزود: از آنجا که نیاز اساسی بچه‌های امروز آموزش مسائل اجتماعی و ارتباطی و نیز انجام کارهای گروهی است برگزاری این مسابقات و جشنواره‌ها این اهداف مهم را دنبال می‌کند.

وی به برگزاری فستیوال‌هایی با عنوان آبپاشونک با مجری‌گری مهدی الوندی، مربی جوان و خلاق و توانمند کانون اشاره و تصریح کرد: در این برنامه به صورت گروهی با چتر شادی، لیوان، آب و تفنگ آبپاش و هر وسیله‌ای شبیه آبپاش که بعضی از آنها دست ساز خود بچه‌ها بود در محوطه مجتمع برگزار شد.

این مسئول مرکز اظهار کرد: اجرای این برنامه‌ها و بازی با آب برای کودکان به ویژه کودکان بیش‌فعال باعث تخلیه انرژی آنها، تقویت تمرکز، تقویت حس لامسه، تقویت ریاضیات و مفاهیم علمی، تقویت هماهنگی دست و چشم، تقویت مهارت‌های حرکتی، تحریک تخیل، رشد خلاقیت، تقویت مهارت حل مسئله، رشد مهارت‌های زبانی و ارتباطی، رشد اجتماعی و عاطفی، افزایش همکاری و کار گروهی و ... می‌شود.

برگزاری مسابقه "حباب غول پیکر" در مرکز الگوی همدان

 وی ادامه داد: بعد از برگزاری این برنامه و رضایت والدین و اعضا در آخر این هفته روز پنج شنبه یک برنامه مهیج دیگر به نام حباب غول پیکر با مربی گری الوندی برای بچه‌ها در نظر گرفته‌ایم که در این برنامه ما برای همه بچه‌ها وسیله حباب بازی تهیه کرده‌ایم و در اختیار آنها می‌گذاریم.

باقرپور خاطرنشان کرد: برگزاری این بازی‌ها نتیجه ساعت‌ها فکر و صحبت بین مربیان مجتمع بوده که برنامه را هدفمند و به شکلی خلاق، جذاب و جدید برگزار کنند و در عین حال لحظات خوشی را برای خانواده‌ها رقم زده و این بازی‌ها وقتی به صورت خانوادگی اتفاق می‌افتد باعث ایجاد ارتباط عمیق بین والدین و فرزندان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =