بازدید نمایندگان معاونت فرهنگی از فعالیت های تابستانی مراکز استان هرمزگان

مدیر کل آموزش و پژوهش به همراه کارشناس بخش علمی به عنوان نمایندگان از معاونت فرهنگی ستاد از فعالیت های تابستانی مراکز استان هرمزگان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با توجه به قرار گرفتن در آستانه تاسیس کانون علوم و فناوری های نوین ایران، سعیده عزیزیان مدیر کل آموزش و پژوهش و فرزانه ایران پاک کارشناس بخش علمی کانون به عنوان نمایندگان معاونت فرهنگی ستاد از فعالیت های تابستانی شماری از مراکز استان هرمزگان بازدید کردند. عزیزیان، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایسته کانون هرمزگان در تابستان امسال، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان را نقطه قوت کانون استان دانست.

مدیر کل آموزش و پژوهش به همراه کارشناس بخش علمی روز شنبه مورخ 20 مرداد ماه 1403 ضمن بازدید از مراکز پنجگانه بندرعباس از فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی و کارگاه های تخصصی تابستانه بازدید کردند. وی در این بازدید پیرامون بخش های مختلف شامل اجرای فعالیت های فرهنگی، نظام نامه تابستان، دوره های آموزشی ویژه مربیان با مسئولین مراکز به گفتگو نشست.

 بازدید نمایندگان معاونت فرهنگی از فعالیت های تابستانی مراکز استان هرمزگان

در ادامه مدیرکل آموزش و پژوهش به همراه کارشناس بخش علمی از بخش های مختلف مرکز تخصصی علوم مجتمع آفرینش شامل بخش اکوسیستم دریایی، جانوری، سنگ ها صدف ها و کانی ها، آسمان نما و بخش فیزیک بازدید و با مربیان آزاد علمی، گفتگو کرد.

عزیزیان پس از بازدید از مراکز کانون، ظرفیت های کانون هرمزگان را در بخش های علمی و فناوری بی نظیر توصیف کرد و گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان در اجرای فعالیت های تابستانه فرهنگی هنری و ادبی با نظامنامه تابستانه کانون همگام بوده است.

وی از تلاش های شایسته مدیرکل، کارشناسان و مربیان کانون هرمزگان در شادابی و پویایی مراکز، برگزاری فعالیت های تابستانه در حوزه های فرهنگی هنری و ادبی، حضور و مشارکت فعال والدین و اعضا در فعالیت ها، برگزاری کارگاه تخصصی علمی، برگزاری بسته های فرهنگی و فعالیت های دریامحور و... را در راستای سه سیاست ابلاغی معاونت فرهنگی( مرکز محوری، نوجوان محوری و مخاطب محوری) قدردانی کرد.

گفتنی است، مدیرکل آموزش و پژوهش و کارشناس بخش علمی کانون پرورش فکری در ادامه ی بازدید از مراکز شهر بندرعباس از مرکز فرهنگی هنری بندرخمیر بازدید کردند.

همچنین در این سفر دو روزه از دیگر مراکز و بخش های صنعتی استان نیز بازدید خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =