کسب رتبه بانوی تاثیرگذار به مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک

الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک عنوان رتبه بانوی تاثیرگذار در سطح استان هرمزگان را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در نشست هم اندیشی بانوان تاثیرگذار هرمزگان،مهدی دوستی استاندار هرمزگان نقش زنان را در تاریخ اسلام و کشورمان سرنوشت‌ساز دانست و شبکه سازی را اصل مهم تکثیر کارهای خوب در جغرافیای استان برشمرد.

وی در جلسه با بانوان تاثیر گذار از نقش کانون و امکانات بسیار خوب کانون تشریح کرد و در ادامه کانون را ظرفیت بزرگی در حوزه کودک و نوجوان دانست که می تواند در حوزه های مختلف به فعالین فرهنگی و اجتماعی کمک کند. وی افزود طی بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امکانات بسیار خوب کانون دیدن کرده و انگیزه و علم کانون یک ظرفیت بزرگ در استان است .

در مراسم تجلیل از بانوان تاثیرگذار دوستی با اشاره به اینکه زنان جایگاه ویژه ای در جامعه دارند گفت: زن در نقش های مختلف از جمله مادر، خواهر، همسر و دختر سبب به ایجاد هویت انسانی در جامعه می‌شوند. امروزه زنان در کنار مردان زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران برای افتخارآفرینی درعرصه‌های بین المللی تلاش می کنند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه زنان در استان هرمزگان تصریح کرد: هر کدام از بانوان که در این جلسه حضور دارند به درستی درد و دغدغه مردم را فهمیده‌اند و در حوزه خاصی تاثیرات زیادی در بخش‌های فرهنگی اقتصادی، اجتماعی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر نقش ویژه زنان در حوزه آموزش نسل جدید گفت: باور داریم مادران با سواد می‌توانند نسلی از افرادی تربیت کنند که در آینده می‌توانند برای کشور مفید باشند.

در پایان از الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک به عنوان مدیر و فعال اجتماعی برگزیده دومین کنگره ملی زنان تاثیر گذارکشور درسطح استان تجلیل شد.

کسب رتبه بانوی تاثیرگذار به مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =