موفقیت عضو نوجوان مرکز سرپل‌ذهاب در دوره آموزشی دانشگاه صنعتی شریف

موفقیت عضو نوجوان مرکز سرپل‌ذهاب در دوره آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، با هدف بالابردن توان علمی اعضا در مراکز کانون کرمانشاه محقق شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، موفقیت عضو نوجوان مرکز سرپل‌ذهاب در دوره آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، با هدف بالابردن توان علمی اعضا در مراکز کانون کرمانشاه محقق شد.
همواره در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اجرای فعالیت‌های علمی علاوه بر دیگر فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... مورد توجه بوده است و با در نظر گرفتن فعالیت‌های مختلف برای اعضای کودک و نوجوان، سعی بر بالا بردن توان علمی آنها در کنار دیگر فعالیت‌ها و آشنا کردن اعضا با علم روز بوده است. 
بر همین اساس هلیا کرمی عضو نوجوان مرکز سرپل‌ذهاب در دوره آموزشی "آشنایی با فناوری‌های نوظهور و مشاغل آینده"  که توسط دانشگاه صنعتی شریف (تکنوشریف) برگزار شد گواهی موفقیت کسب نمود.
این عضو فعال دوره آموزشی آشنایی با فناوری‌های نوظهور و مشاغل آینده که شامل آموزش مقدماتی دوره های هوش مصنوعی، بلاکچین و اینترنت اشیاء بود را با موفقیت پشت سر گذاشت و با کسب امتیاز لازم مجوز ورود به دوره دوساله هوش مصنوعی تکنو شریف را به خود اختصاص داد.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =