کد خبر: 343465
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
اعضای باشگاه قاف خراسان رضوی رهسپار اردوی کشوری قاف شدند

۱۴ عضو باشگاه قاف استان خراسان رضوی در اردوی کشوری قاف در استان گلستان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ۱۴ عضو برگزیده قاف در استان خراسان رضوی جهت حضور در اردوی کشوری قاف رهسپار استان گلستان شدند.

سمیه سلامی‌راد کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی استان با اشاره به خبر فوق گفت: امسال با حضور ۱۴ شرکت‌کننده، بیشترین برگزیده در گرایش شعر و داستان قاف از آن استان پر افتخار خراسان رضوی بود که بدان مفتخر هستیم.

وی افزود: ما رتبه‌ی اول کشور هستیم و این موهبت میسر نشد مگر به همت مربیان و سرمایه‌های کانون استان که با تلاش‌های چندین ساله‌شان توانستند نخبگان ادبی را شناسایی و پرورش دهند و امروز با وسعت بخشیدن به گستره‌ی فعالیت‌های آفرینش‌های ادبی و پایه‌ریزی انجمن سیمرغ قطعا مسیری پر از موفقیت در انتظار استان و اعضای کانون می‌باشد. ایشان با اشاره به آمار بیشترین جذب نخبه‌ی دانش‌آموزی در کشور تاکید کرد: استان خراسان رضوی یکی از استان‌هایی است که در جذب نخبه دانش‌آموزی بیشترین آمار را دارد و این جز با لطف و عنایت ویژه خدا و همراهی همکاران عزیزمان در استان میسر نمی‌شد.  

کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی استان در ادامه گفت: ۱۴ عضو برگزیده در میان جمع گرم و صمیمی خانواده‌ها، همکاران ستاد با حضور مدیر کل کانون استان بدرقه و راهی اردوی کشوری قاف که با هدف توان‌افزایی و پرورش استعدادها با شعار نوجوان محوری ترتیب داده شده است، شرکت کنند و همچون همیشه افتخار بیافرینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =