کردستان میزبان مهمانان کوچک امام حسین (علیه السلام) می باشد

موکب اربعین حسینی امسال در مرز باشماق با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان میزبان زائران امام حسین می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: به مناسبت فرا رسیدن اربعین سیدوسالار شهیدان ابا ابوالحسین علیه السلام کودکان و نوجوانان زائر که قصد عبور از مرز باشماق را دارند دقایقی را مهمان موکب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشند که با دلنوشته ها و سفرنامه خود  با کشیدن نقاشی های کودکانه ارادت خود را به اهل بیت علیهم السلام اعلام نموده  و بیعتی دوباره با آرمان های شهید کربلا تجدید میثاق نمودند.

در این ویژه برنامه مدیر کل کانون حمیدرضا گوهری، کارشناسان اداره کل، مربی مسئول، مربیان فرهنگی و استان های معین اصفهان، زنجان و قزوین حضور دارند، قابل ذکر است دست سازه های اعضای کانون به عزاداران و زائرین عزیز تقدیم می گردد.

گفتنی است موکب کودک و نوجوان در مرز باشماق پدیرای کودکان و نوجوانان و والدین شان خواهد بود، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تربیت دینی نسل آینده به تمام احوالات کودکان و نوجوانان در راستای فرهنگ عاشورایی هر ساله در مرز باشماق برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی متنوع و متفاوتی رابا همکاری کارشنان کانون برای این رویداد مذهبی تهیه و تدارک می بیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =