بررسی زمینه های همکاری مشترک میان کانون و شرکت سازه سازان بزرگترین آب شیرین کن در ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان به همراه نمایندگان معاونت فرهنگی و کارشناس کانون در راستای معرفی فعالیت های کانون و مرکز تخصصی علوم در زمینه همکاری مشترک با شرکت از سایت آب شیرین کن خلیج فارس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر کل کانون استان هرمزگان به همراه سعیده عزیزیان مدیر کل آموزش و پژوهش و فرزانه ایران پاک کارشناس بخش علمی و طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی در ابتدای این بازدید کلیپی از مراحل تصفیه و شیرین کردن آب و انیمیشن « داستان شیرین شدن آب» ویژه کودک و نوجوان را مشاهده کردند. و در راستای معرفی فعالیت های کانون و مرکز تخصصی علوم و زمینه همکاری مشترک از سایت آب شیرین کن خلیج فارس به گفتگو پرداختند.

در طی برگزاری این جلسه حامد معدنی پور مدیر بخش HSE و محسن امیری زاده مسئول بخش مسئولیت های اجتماعی به گفتگو در رابطه با مسئولیت های اجتماعی شرکت سازه سازان و معرفی مدرسه «فردا» و «آب آگاه» و پخش کلیپ فعالیت ها و راه اندازی پارک انرژی به گفتگو نشستند.

بررسی زمینه های همکاری مشترک میان کانون و شرکت سازه سازان بزرگترین آب شیرین کن در ایران

این جلسه با هدف انجام همکاری های مشترک میان کانون و شرکت سازه سازان برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فرایند سالم سازی و شیرین کردن آب دریا به منظور بهره گیری در مصارف خانگی و صنعتی، همچنین تاکید بر آموزش مصرف بهینه ی آب و تمیز نگاه داشتن منابع آبی نظیر دریاها و رودخانه ها، در قالب های متنوعی نظیر انیمیشن، نمایش، سرود، قصه گویی، داستان نویسی و... همچنین برگزاری کارگاه ها و جشنواره های فرهنگی هنری ادبی در مراکز فرهنگی هنری کانون با موضوعات مذکور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =