بهره‌مندی مربیان و نوجوانان گلستان از بارش فکری اساتید قاف

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: مربیان و نوجوانان استان گلستان در کارگاه‌های اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) شرکت کرده و از بارش‌ فکری اساتید ادبی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه غیناقی در حاشیه برگزاری دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در شهرستان علی‌آبادکتول در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: هدف این رویداد ادبی ارتقاء سطح علمی و ادبی نوجوانان و مربیان استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: در سایه این اردو، کارگاه‌های متعددی برای مربیان، نوجوانان و فرهنگیان استان هم برگزار خواهد شد و آن‌ها از محضر اساتید این حوزه بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: این کارگاه‌های ادبی و تخصصی در شهرستان‌های علی‌آبادکتول، گرگان و گنبدکاووس برگزار خواهد شد و علاقمندان در دو حوزه شعر و داستان می‌توانند از این مباحث استفاده کنند.

غیناقی ادامه داد: ۱۱۰ دانش آموزان از کل کشور انتخاب شده و به قاف رسیده‌اند که سهم استان گلستان چهار نفر (دو نوجوان در بخش شعر و دو نوجوان در بخش داستان) است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان اضافه کرد: مربیان و نوجوانان ما در این کارگاه‌ها از بارش‌های فکری اساتید ادبی کشور بهره‌مند شده و از تجارب و دانش آن‌ها استفاده خواهند کرد.

طبق گفته وی ۱۵۰ نوجوان، مربی و معلم در شرق گلستان، ۹۰ فرهنگی و نوجوان در شهرستان علی‌آبادکتول و حدود ۱۵۰ نفر هم در گرگان از این کلاس‌ها بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۲۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =