مبلغی توانمند برای اشاعه ادبیات غنی ایران خواهیم بود

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی نوجوان خراسان رضوی گفت: شرکت در اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی می‌تواند فرصتی برای تربیت مبلغان توانمند نوجوان در معرفی ادبیات غنی ایران باشد.

ستایش حشمتی در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: خوشبختانه شاهد حضور و تدریس استادان برجسته‌ای در کارگاه‌های تخصصی دومین دوره اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی در علی آبادکتول هستیم که ثمرات آن در آینده‌ای نزدیک در بین ما اعضای نوجوان کانون‌های پرورش فکری نمایان خواهد شد.

نوجوان عضو کانون خراسان رضوی و باشگاه قاف گفت: این اردوها می‌تواند رغبت به مقوله کتاب و ادبیات را بین اعضای نوجوان توسعه دهد و کتاب خوانی و توجه به ادبیات غنی فارسی را به دنبال داشته باشد.

حشمتی ادامه داد: ایران مهد ادبیات جهان است، ما نوجوانان باید تلاش کنیم تا با حضور در این دوره‌های آموزشی به مبلغی توانمند برای ترویج ادبیات غنی ایران تبدیل شویم.

وی گفت: انتظار ما از مسئولان‌ و متولیان حوزه ادبیات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن است که دوره های آموزشی ارزان قیمت را برای جای جای ایران پهناور پیش بینی کنند؛ در اقصی نقاط ایران استعدادهای شاخصی داریم که می توانند به نویسندگانی درجه یک تبدیل شوند.

گفتنی است، دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۲۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده دارند.

همچنین علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا عهده‌دار تدریس بخش شعر هستند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =