میزبانی گلستان در اردوی قاف مطلوب و جذاب است

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی و عضو نوجوان کانون تهران گفت: گزینش مدرسان مطرح و برنامه‌های فوق برنامه در دومین اردوی ملی قاف رضایتمندی حداکثری نوجوانان را به همراه داشته است.

سبحان کریم‌زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اظهارکرد: کارگاه‌های تخصصی پیش‌بینی شده برای دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان در علی‌آبادکتول بسیار غنی و همراه با آموزه‌های ادبی فاخر بوده است.

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی و عضو نوجوان کانون تهران گفت: فوق برنامه‌های و گعده‌های منظور شده با اساتید در این اردو برای نوجوانان بسیار جذاب بوده و رضایتمندی اکثر نوجوانان حاضر در این رخداد ادبی را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: تدریس نخبگان و اساتید ادبیات زمینه خلق آثار بیشتر را در بین ما نوجوانان فراهم می‌کند و ما را برای آینده امیدوار می‌سازد.

کریم‌زاده ادامه داد: انتظار ما از مسئولان آن است که امکان حضور تعداد بیشتری از نوجوانان و اعضای کانون را در چنین رخدادهایی فراهم کنند.

عضو باشگاه قاف و کنشگر ادبی و عضو نوجوان کانون تهران گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته به ادبیات توجه زیادی نشده ما نوجوانان وظیفه داریم تا زخم‌های وارده بر پیکر ادبیات را التیام ببخشیم.

گفتنی است، دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده دارند.

همچنین علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا عهده‌دار تدریس بخش شعر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =