حضور ۱۱۰ دانش‌آموز در دومین دوره باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی گلستان

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۱۰ نوجوان در دومین دوره اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی کشور به میزبانی علی‌آبادکتول در استان گلستان حضور دارند.

مجتبی حاذق نیکرو در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهارکرد: دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی کشور با هدف شناسایی و تربیت آفرینشگران ادبی و هنری آینده نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۱۰ نوجوان از استان‌های مختلف کشور در علی آباد کتول آغاز شده است.

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: تربیت آفرینشگران، کنشگران و فعالان حوزه ادبیات و هنر به عنوان یکی از رویکردهای کلان کانونی پرورش فکری کودکان و نوجوانان به طور جدی در دستور کار است تا خلاهای موجود در این بخش برطرف شود.

حاذق نیکرو افزود: دانش آموزان و نوجوانان حاضر در این دوره رویداد ادبی در چند مرحله مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند و پس از بررسی آثار و مصاحبه حضوری از هزاران استعداد ادبی این افراد منتخب و در اردوی فعل حاضر هستند.

مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: شرکت کنندگان در این رخداد ادبی قبل از حضور در دومین جشنواره در کارگاه مجازی و حضوری استانی هم شرکت داشته‌اند.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده دارند.

علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا وطیفه تدریس در بخش شعر را عهده دارند.

دومین اردوی سال جاری استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی گلستان در شهرستان علی‌آبادکتول با حضور ۱۱۰ عضو باشگاه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =