کد خبر: 343528
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
حضور کودکان و نوجوانان در رصد آسمان شهر سنندج

مرکز تخصصی علوم و نجوم سنندج کارگاه رصد آسمان را برای کودکان و نوجوانان سنندجی و خانواده های شان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: اعضای مرکز شماره ۲ سنندج همراه با والدین شان به تماشای آسمان پرستاره یک شب تابستانی نشستند.

حضور کودکان و نوجوانان در رصد آسمان شهر سنندج

در این ویژه برنامه محمدرضا شهابی مسئول مرکز علوم و نجوم با تجهیزات لازم و آوردن تلسکوپ های بازتابی شش اینچ و چهارده اینچ و همچنین دوربین های دو چشمی جهت برگزاری کارگاه نجوم و رصد آسمان شب به مناسبت بارش شهابی برساووشی در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ برنامه رصد را در ۱۵ کیلومتری شهر سنندج با حضور اعضا و والدین آنها و جمعی از دوستداران آسمان شب برگزار کرد.

حضور کودکان و نوجوانان در رصد آسمان شهر سنندج

در این ویژه برنامه علاوه بر رصد شهاب باران توضیحاتی در مورد دنباله دارها و دنباله دار سویفت _تاتل داده شد همچنین در ادامه کارگاه آموزشی کیهان شناسی و رصد ماه و زحل برگزار گردید که با استقبال حاضرین روبه رو گردید، در این برنامه حدود ۷۰ نفر شرکت داشتند و  برنامه تا ساعت ۱ بامداد ادامه یافت.

حضور کودکان و نوجوانان در رصد آسمان شهر سنندج

اعضای مرکز شماره ۲ سنندج همراه با والدینشان به تماشای آسمان پرستاره نشستند. به مناسبت بارش شهابی برساووشی در تاریخ ۲۳ مرداد برنامه رصد در ۱۵ کیلومتری شهر سنندج با حضور اعضا ووالدین آنها وجمعی از دوستداران آسمان شب برگزار گردید. دراین برنامه علاوه بر رصد شهاب باران وتوضیح در مورد دنباله دارها ودنباله دار سویفت _تاتل کارگاه آموزشی کیهان شناسی و رصد ماه وزحل برگزار گردید که با استقبال حاضرین روبه رو گردید. در این برنامه حدود ۷۰ نفر شرکت داشتند وبرنامه تا ساعت ۱ بامداد ادامه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =