دست‌سازه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راه اربعین

کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، با ساخت دست‌سازه‌های فرهگی هنری، دل‌های کوچک خود را همراه با زائرین اربعین، راهی سرزمین نینوا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، تعداد بیش از یک هزار عدد از دست‌سازه‌های اعضای کانون‌های سراسر استان در مرداد ۱۴۰۳ آماده‌سازی شده و از طریق مرز مهران و شلمچه به دست زائرین اربعین سیدالشهدا می‌رسد.

مدیرکل کانون استان ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: امسال بیشتر دست‌سازه‌ها حاوی هدایای فرهنگی و هنری مانند نمدکاری، منبت‌کاری، سفالینه و نقاشی آبگینه و مجسمه می‌باشد که در اندازه‌های ظریف و کوچک به‌عنوان گردن‌آویز، سرکلیدی، دست‌بند، سرخودکاری و سجاده و... ساخته شده است‌.

روح‌الله واحد گفت: مقرر گردید نیمی از این محصولات به مرز مهران و نیمی دیگر به مرز شلمچه ارسال شود. وی در ادامه گفت: این دست‌سازه‌ها، توسط اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون سراسر استان با وسایل ساده و به عشق شرکت در امور راهپیمایی اربعین ساخته شده و بصورت بسته‌بندی تحویل موکب‌های مربوطه در مرز ایران و عراق داده می‌شود.

برای مشاهده آلبوم تصویری کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =