نشست بررسی شیوه نامه ی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی

وبینار بررسی و هم اندیشی پیرامون شیوه نامه ی اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی کانون با حضور مدیرکل، کارشناسان،مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بر بستر اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۴۰۳ نشست بررسی و هم اندیشی پیرامون شیوه نامه ی اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی کانون با حضور مدیرکل، کارشناسان،مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بر بستر اسکای روم برگزار شد.

در این نشست سمیه رسولی؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، با اشاره به سابقه ی طولانی و پرافتخار استان بوشهر در حوزه قصه و قصه گویی، پتانسیل های موجود در استان را برای پرورش در این حوزه غنی و پرشمار دانست.

رسولی در ادامه سخنان خود قصه گویی را یک فعالیت فرایندی در مراکز فرهنگی هنری کانون معرفی کرد که مربی یا عضو در یک دوره ی زمانی حداقل یکساله آن را پرورش می دهد و در نهایت جشنواره ی قصه گویی میوه و ثمره ی این فرایند است.

هر چند که در کانون جشنواره ها هدف نیستند وما به دنبال پرورش فکر و اندیشه ایم ولی به عنوان ویترین و محل نمود این پتانسیل ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید سعی کنیم تا مخاطبان علاقمند به این سمت هدایت و راهنمایی شوند.

در ادامه ی این نشست قمر غلامیان و لیلا منصوری نژاد کارشناسان فرهنگی استان و سوسن حیاتی و مهتا کرمی مربیان پیشکسوت قصه گویی به تشریح قسمت های مختلف جشنواره و شیوه نامه و پاسخ به سوالات مربیان پرداختند.

نشست بررسی شیوه نامه ی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی

نشست بررسی شیوه نامه ی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =