بازدید مدیرکل آموزش و پژوهش کانون از مرکز علمی و آموزشی سیپای شهر تالابی بندر خمیر

مدیر کل کانون هرمزگان به همراه مدیر کل آموزش و پژوهش کانون به منظور بررسی ظرفیت های علمی، از مرکز علمی و آموزشی سیپای شهر تالابی بندرخمیر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان هرمزگان، سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش و فرزانه ایران پاک کارشناس بخش علمی کانون در ادامه بازدید از ظرفیت های علمی استان از مرکز علمی و آموزشی سیپای شهر تالابی بندر خمیر بازدید کردند.

عبدالله حمود زاده مسئول مرکز سیپا در ابتدای این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان ستاد مرکزی کانون در استان، به همکاری فعال و حضور پررنگ کانون پرورش فکری بندرخمیر در تمامی رویدادهای این مرکز اشاره و به معرفی فعالیت های مشترک مرکز فرهنگی هنری بندر خمیر و مرکز سیپا از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری بزرگداشت مولانا ، برگزاری نشست پیشگیری از خودکشی با حضور کارشناس مرکز بهداشت و برگزاری جشن های مناسبتی روز کودک و...پرداخت. وی همراهی و حمایت های همه جانبه مدیرکل کانون پرورش فکری و سایر همکارانشان دراشاعه فرهنگ یادگیری و توانمندسازی را شایسته و قابل تقدیر دانست.

بازدید مدیرکل آموزش و پژوهش کانون از مرکز علمی و آموزشی سیپای شهر تالابی بندر خمیر

حمود زاده درادامه به ثبت جهانی بندر خمیر به عنوان شهر تالابی و شهر یادگیرنده در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: شهرداری بندرخمیر با مشارکت طرح ملی تالاب های ایران (وابسته به برنامه توسعه سازمان ملل) و سمن های محلی اقدام به راه اندازی مرکز ویژه ای با نام سیپا و با هدف ارتباط ، آموزش، افزایش مشارکت و افزایش آگاهی مردم منطقه نمود.

وی تاسیس این مرکز را یکی از مهمترین اقدامات در جهت ترویج مفهوم شهر یاد گیرنده در بندر خمیر عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی با همکاری یونسکو و  همچنین کارگاه های آموزشی در زمینه آماده سازی جامعه محلی برای تقویت گردشگری تالابی به عنوان معیشت جایگزین و مکمل از جمله اقدامات این مرکز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =