استمرار اردوی «قاف» انگیزه‌ ادبی و هنری نوجوانان را افزایش می‌دهد

شاعر و نویسنده مطرح کشور با بیان این‌که استمرار فعالیت اردوی قاف زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای نوجوانان می‌شود، گفت: نوجوانان اگر بدانند فعالیت‌های آن‌ها رصد و پیگیری می‌شود با آمادگی و جدیت بیشتری فعالیت می‌کنند.

میثم متاجی در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان اظهارکرد: در دومین دوره اردوی باشگاه قاف در گلستان، علاوه بر فعالان بخش شعر نویسندگان و داستان نویسان هم حضور دارند و تعداد شرکت‌کنندگان هم افزایش پیدا کرده است.

شاعر و نویسنده مطرح کشور افزود: افزایش تعداد نوجوانان در اردو، پویای بیشتری را ایجاد کرده و ما شاهد حضور نوجوانان با انگیزه و با انرژی هستیم که آمده‌اند تا دست پر برگردند.

وی با اشاره به فعالیت کارگاه جستارشناسی، گفت: مطمئناً قاف خروجی خوبی خواهد داشت و تصور بنده این است که اردوی استانی گلستان قدم اصلی بوده که در زمینه قاف برداشته شده است.

مدرس دوره‌های نقد و بررسی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدرس کارگاه شعر، ضمن عرض خداقوات به برنامه‌ریزان و مدیران اجرایی اردوی قاف، بیان کرد: در اینجا بستری فراهم شده تا نوجوانان از سراسر کشور دور هم جمع شوند و باید به عوامل آن دست مریزاد گفت.

متاجی گفت: رمز موفقیت این اردو استمرار در آن است و ما از دوره اول اردو تاکنون شاهد آن بودیم که بچه‌ها به صورت مجازی در کارگاه‌ها شرکت کرده و آموزش دیده‌اند و اگر بخواهیم بازخورد این اردو و کارگاه‌ها بهتر شود، باید این روند ادامه داشته باشد.

شاعر و نویسنده مطرح کشور افزود: نوجوانان اگر بدانند فعالیت‌های آن‌ها رصد و پیگیری می‌شود با آمادگی و جدیت بیشتری فعالیت می‌کنند.

متاجی تصریح کرد: باید فعالیت‌ها و آموزش به صورت هفتگی و کارگاهی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از نظر محتوا و طرح درس در این اردو چالش نداریم و پربارتر از دوره قبلی است اما باید خروجی و بولتن آثار نوجوانان را منتشر کنیم تا باعث انگیزه بخشی به آنها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =