کد خبر: 343697
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
مربیان کانون، بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان

الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاسک در استان هرمزگان مدال طلای دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار را از آن خود کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همچنین از کلثوم رییسی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون سیریک در استان هرمزگان نیز به عنوان فعال اجتماعی درسطح استان تجلیل شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین تجلیل از بانوان تاثیرگذار با اشاره به این‌که زنان جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند گفت: زن در نقش‌های مختلف از جمله مادر، خواهر، همسر و دختر سبب ایجاد هویت انسانی در جامعه می‌شود.

وی در نشست تجلیل از بانوان تاثیر گذار، نقش و امکانات بسیار خوب کانون را ظرفیت بزرگی در حوزه کودک و نوجوان دانست که می تواند در حوزه های مختلف به فعالین فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

استاندار هرمزگان افزود: با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امکانات بسیار خوب کانون بازدید کردم و انگیزه و علم کانون یک ظرفیت بزرگ در استان است.

وی گفت: زنان در جامعه ما دوشادوش مردان در حال ایفای نقش هستند و افتخارات زیادی برای کشور کسب کرده و سبب توسعه و پیشرفت کشور شده‌اند.

دوستی با تاکید بر نقش ویژه زنان در حوزه آموزش نسل جدید گفت: باور داریم مادران با سواد می‌توانند نسلی از افرادی تربیت کنند که در آینده برای کشور مفید باشند.

الهام اشرافی جاسکی نیز به ارائه گزارش عملکرد خود در حوزه مدیریتی و فعالیت‌های اجتماعی در حوزه کودک، نوجوان و خانواده پرداخت و گفت: علیرغم کارها و راه‌های رفته همچنان کارهای انجام نشده زیادی هست که به همت بانوان دغدغه‌مند و تاثیرگذار باید این مسائل درحوزه های مختلف مرتفع شود.

مربیان کانون، بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =