۶ اثر نمایشی کانون پرورش فکری مازندران به جشنواره هنرهای نمایشی کودک و نوجوان راه یافت

۶ اثر نمایشی مربیان کانون پرورش فکری مازندران به نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودک و نوجوان کانون راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با نظر دبیرخانه، نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی راه‌یافتگان مرحله‌ی اول بخشِ «نمایش خلاق» اعلام شد.

در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش نمایش خلاق از ۲۷ استان کشور آثار ارسال شد که ۶ اثر مربیان کانون پرورش فکری مازندران توانست نظر هیات داوران را به خود جلب نموده و به بخش رقابت کشوری راه یابد.

بر همین اساس، فائزه رسکتی با نمایش «شیر چاه‌نشین»، سارا نوشیر با نمایش «بازی با کارت»، ژیلا خاکپور با نمایش «دنیای خیال‌انگیز موسیقی»، مقداد آبرنج با نمایش «حسنقلی دکتر شده»، معصومه آهنگری با نمایش «قصه‌های من و بابام، نمایش خلاق» و حورا نیکبخت با نمایش «من در مکان مورد علاقه‌ام» از استان مازندران  به مرحله اول بخش «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون راه یافتند.

براساس این خبر، ۱۸۹ ایده نمایش خلاق در جشنواره شرکت کردند که ۱۰۰ نمایش خلاق به مرحله داوری راه پیدا کرد و از این میان ۲۹ نمایش خلاق ازسوی داوران بهرام بهبهانی، سیدجمال میرجعفری و فرزاد زیدی‌نژاد انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =