تماشاخانه تریلی سیار با نمایش «مشک‌های خالی» در استان زنجان

تریلی سیارنمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش«مشک‌های خالی» به مناسبت اربعین حسینی در مناطق مختلف استان زنجان حضور می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، تماشاخانه تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش مشک‌های خالی به کارگردانی زهرا مریدی در استان زنجان  اجرای نمایش خواهد داشت.

این گروه نمایشی که دو روز در زنجان و سه روز در شهرستان‌های استان به اجرای نمایش خواهند پرداخت، در پارک‌های استان زنجان مستقر شده و فعالیت هنری خود را انجام داده و خواهند داد.

در این گروه نمایشی زهرا مریدی، آرزو صدری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، فرهاد تفرشی، مقصود باقرلویی حضور دارند. 

این گروه نمایشی صبح روز دوشنبه ۲۹مردادماه با حضور در پارک قدس شهرستان خرمدره و عصر همان روز در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان ساعت ۱۷ عصر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد پس از آن در پارک عاصم زنجانی منطقه اسلام‌آباد ساعت ۲۱ شب برنامه خواهند داشت.

گروه نمایش مشک‌های خالی روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۱ صبح در پارک شهرداری شهرستان زرین‌آباد حضور خواهند یافت و بعد از آن در عصر همان روز در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان ساعت ۱۷ و همچنین در ساعت ۲۱ در محل پارک گلشهر به همشهریان عزیز نمایش ارائه خواهند کرد.

تماشاخانه تریلی سیار نمایش صبح روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در محله ۳۰ متری شهرستان سلطانیه و عصر همان روز ساعت ۱۸ در قیدار  برای خانواده‌ها به اجرای تیاتر خواهد پرداخت.

نمایش "مشک‌های خالی" بخشی از روایت کربلا و داستان حضرت رقیه (س) می‌باشد که در صحرای کربلا زیر آفتاب سوزان با گلویی تشنه مشکی را پیدا می‌کنند، خوشحال ازینکه هم خودشان سیراب می‌شوند و هم می‌توانند برای کودکان خیمه آب ببرند، ولی متاسفانه مشک خالی است.

حضرت رقیه (س) ناامید نمی‌شوند، به سراغ عمویشان عباس (ع) می‌روند و از ایشان می‌خواهند مشک را پر آب کنند، ایشان مشک بر دوش برای آوردن آب می‌روند که به شهادت می‌رسند، مشک حضرت عباس سوراخ سوراخ صحرای کربلا را سیراب می‌کند و به خاک می‌افتد در حالیکه کودکان از تشنگی زانوی غم فشرده اند.

تماشاخانه تریلی سیار با نمایش «مشک‌های خالی» در استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =