کد خبر: 343744
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
گفتگویی از جنس قاف با عضو کرمانشاهی

در راستای برگزاری باشگاه قاف توسط کانون کشور، با عضو نوجوان کانون کرمانشاه با محوریت قاف گفتگویی انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای برگزاری باشگاه قاف توسط کانون کشور، با عضو نوجوان کانون کرمانشاه با محوریت قاف گفتگویی انجام گرفت. گفتنی‌است اعضای باشگاه قاف که ۱۳ تا ۱۶ ساله هستند با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به مدت سه سال در قالب یک پروژه آموزشی، پرورشی و تربیتی زیر نظر استاد راهنما دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های نقد و بررسی آنلاین را به صورت مداوم می‌گذرانند و هر چند ماه یک بار با اساتید برتر کشوری دوره‌های آموزش حضوری چند روزه دارند.

خودتان را معرفی کنید و پیشینه‌ای از خود و فعالیت‌هایی که داشتید بگویید: فاطمه دیناروند هستم ۱۷ ساله از کرمانشاه، من حدود ۴/۵ سال است که در زمینه شعر فعالیت می‌کنم و در کارگاه‌های شعر شرکت کردم که در این زمینه مقام‌هایی را هم کسب نمودم.
کانون را از دیدگاه خودتون شرح دهید: به نظر من کانون جای شکوفاشدن استعدادهاست و کلاس و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود برای علاقه‌مندان بسیار مفید هست و باعث پیشرفت آنها می‌شود.

قاف از کجا آغاز شد و چطور شکل گرفت و نحوه حضور شما در قاف چگونه بود: آشنایی من با قاف توسط خانم خوش‌طبع گرامی کارشناس ادبی کانون استان بود که طی ارسال آثار و داوری آنها برگزیدگان اعلام شدند و از این طریق در قاف حضور پیدا کردیم.

در خصوص قاف توضیح بدهید: قاف همان‌طور که از نامش پیداست با هدف یافتن و پرورش استعدادهای برتر ادبی شکل گرفته و با حضور اساتید حاذق و محترم قطعا" یک روند بسیار هدفمند و رساندن استعداد افراد به اوج می‌باشد.
از مزایای قاف می‌شود به تشکل استعدادهای ادبی و ارتقاء بخشیدن به ادبیات کشور اشاره کرد و از حاصل آن هم می‌توانیم به آشنایی بیشتر افراد مختلف با فرهنگ غنی کشورمان نام برد.
با شرکت در این باشگاه آثار افراد شرکت‌کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از انتخاب آثار برتر با افراد منتخب مصاحبه انجام می‌پذیرد که بعد از گذراندن این مراحل، اردوهایی برگزار شده که با هدف آموزش و پرورش استعدادهاست که برای ما جنبه تفریحی نیز دارد.
قطعا" بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت و در ادامه این مسیر، مشوق و راهنمای من خواهد بود و زمینه را برای موفقیت‌های بالاتر مهیا خواهد کرد. 
من خیلی مفتخر بودم که با این باشگاه آشنا و در آن شرکت کردم و امیدوارم چنین فرصت‌هایی همیشه برای افراد علاقه‌مند و مستعد فراهم باشد.
حرف پایانی: تشکر ویژه و بسیار زیاد از برگزارکنندگان این باشگاه دارم و همچنین تشکر ویژه دارم از مربیان خوب و مهربان کانون کرمانشاه مثل آقای رحمت غلامی و خانم مریم رستمی و خانم خوش‌طبع که من را در این زمینه راهنمایی و یاری کرده‌اند.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =