نشست صمیمی اعضای کانون با امام‌جمعه‌ی شهرستان نیر

امام‌جمعه‌ی شهرستان نیر به مناسبت دهه ترویج معارف نماز در نشستی صمیمی، با اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، حجت‌الاسلام آیت نعمتی امام‌جمعه نیر پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه سال ۱۴۰۳ با همراهی عسگر فرجی، رئیس ستاد اقامه‌ی نماز شهرستان با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهر و بازدید از برنامه‌ها و فعالیت‌های آن، در نشستی صمیمی با مربیان و اعضای فعال به گفت‌وگو پرداخت.

در ابتدای این نشست مریم شکیبایی مربی مسئول مرکز حضور امام‌جمعه شهر در جمع اعضا را نشان از اهمیت کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان دانسته و در ادامه به ارائه گزارشی کوتاه از برگزاری کارگاه‌ها و اجرای فعالیت‌های مختلف در فصل تابستان پرداخت.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام نعمتی نیز با تقدیر از تلاش‌های مربیان کانون و تشویق آن‌ها به تداوم اجرای فعالیت‌ها، خواستار همکاری‌های بیشتر بین کانون و ستاد اقامه‌ی نماز شهرستان شد.

وی در ادامه خطاب به اعضای حاضر در این نشست از آثار و برکات نماز سخن گفته و اعضا را همراه با والدینشان برای شرکت در نماز جماعت دعوت کرد.

خوانش شعر، مروری بر احادیث، معرفی کتاب‌های مرتبط با نماز مانند نماز فرشته و حضور قلب در نماز و برگزاری کارگاه نقاشی ازجمله فعالیت‌هایی بود که به مناسبت دهه ترویج معارف نماز در حضور امام‌جمعه نیر اجرا شد.

نشست صمیمی اعضای کانون با امام‌جمعه‌ی شهرستان نیر

گفتنی است در پایان این برنامه، اعضا با در دست داشتن نقاشی‌های با حجت‌الاسلام نعمتی، عکس یادگاری گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =