کد خبر: 343782
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کانون هرمزگان عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بر اساس شاخص‌های ارزیابی معاونت‌ها و کانون زبان ایران در آیین پایانی گردهمایی مدیران ‌کل کانون سراسر کشور، عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، کسب رتبه برتر از طرف معاون تولید به کانون پرورش فکری استان‌ هرمزگان تعلق گرفت. « به کارگیری محصولات تولید شده‌ی کانون در استان، پیگیری در امور مرتبط با معاونت تولید، همگامی، هم‌سویی و توسعه و ترویج اهداف معاونت تولید و کانون در استان، تعریف طرح‌های مکتوب و پشتیبانی از طرح‌های مکتوب بومی، استخراج نیازمندی‌های مخاطب و ارائه به معاونت تولید برای تولید محصول، توجه، توسعه و تعمیق فعالیت‌های نمایشی در استان، تولید و اجرای نمایش در استان، اشتیاق و برنامه‌ریزی برای تاسیس مرکز تئاتر در استان، مدیریت منابع انسانی و مالی استان در راستای فعالیت معاونت تولید و هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های معاونت تولید در استان» از جمله شاخص‌های معاون تولید کانون برای انتخاب استان برتر هرمزگان بود.

گفتنی است : گردهمایی سراسری مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران برگزار و در پایان آن از مدیران کل کانون استان‌های برگزیده قدردانی شد.

کانون هرمزگان عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =