فرهاد فلاح رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فرهاد فلاح را به عنوان «رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این حکم با اشاره به سابقه، دانش و تجربه فرهاد فلاح آمده است: نظر به سابقه، دانش و تجربه و فعالیت‌های جنابعالی در عرصه قصه‌گویی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم مدیرعامل کانون آمده است: هنر قصه‌گویی به‌عنوان قدیمی‌ترین ابزار تربیتی همواره توانسته مفاهیم بارز اخلاقی و دینی را انتقال دهد و موجب رشد جامعه شود. با توجه به تجربه ربع قرن برگزاری جشنواره قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از شما انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی، خصوصی، نیروهای مردمی و حلقه‌های میانی گام‌های موثری را در جهت تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی بردارید تا بتوان آن را به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه اشاعه داد.

علامتی در حکم فلاح تأکید کرده است: از دیگر سو و با توجه به رویکردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مبنی بر نوجوان‌محوری، مخاطب‌محوری و مرکزمحوری موارد زیر مورد انتظار است: سرمایه‌گذاری حداکثری برای نقش‌دهی به حوزه نوجوان در مسأله قصه‌گویی، افزایش دایره مخاطبان به صورت حداکثری و تقویت شاکله قصه‌گویی در مراکز کانون در سطوح آموزش، مشارکت و ترویج حداکثری.

مدیرعامل کانون در پایان ابراز امیدواری کرده است: امیدوارم در سال ۱۴۰۳ با نظارت، همراهی و راهبری جنابعالی، دبیرخانه دائمی قصه‌گویی، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها و ظرفیت‌های استان یزد به عنوان پایتخت قصه و قصه‌گویی ایرانی بتوانید جشنواره‌ای مترقی و درخور نام بزرگ ایران اسلامی و برای کودکان و نوجوانان با استفاده از همه ظرفیت‌ها طراحی و اجرا کنید.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =