کانونی‌های بروجن از آزاده‌ی جنگ تحمیلی تجلیل کردند

یکی از آزادگان جنگ تحمیلی، خاطرات خود را در دوران اسارت برای کودکان و نوجوانان بازگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، روز ۲۶ مرداد در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی تا ابد برای ایرانیان یک روز به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز است، زیرا در این روز آزادگان اسیر در بند رژیم بعثی عراق وارد میهن خویش شدند.

به همین مناسبت، مرکز فرهنگی هنری بروجن، ویژه‌برنامه‌ای در ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ برگزار کرده و از یکی از آزادگان جنگ تحمیلی دعوت به عمل آورده تا خاطرات خود را با کودکان و نوجوانان بازگو کند.

شروع برنامه با ذکر جمله‌ی معروف مقام معظم رهبری آغاز شد که فرمودند: « بی‌اعتنایی به دنیا و اشتیاق به ایثار و خدمت، عامل اصلی حفظ انسجام و وحدت آزادگان در دوران اسارت است.

سپس "کرامت طهماسبی" که مدت سه سال در بند رژیم بعثی عراق بود و در حال حاضر بازنشسته‌ی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است به بیان خاطرات خود پرداخت.

در این برنامه که با حضور اعضا و مسئولینی چون؛ بخشدار، شهردار، رییس شورای شهر و ریاست بنیاد شهید برگزار شد، با تلاوت قرآن کریم، سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و شعر خوانی عضو مرکز آغاز گردید و با سخنان علی‌اصغر اصغریان رییس بنیاد شهید شهرستان بروجن و از اعضای سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجن ادامه پیدا کرد.

اصغریان به بازگویی خاطرات پدرش که اولین آزاده‌ی بروجن بوده، به بیان دوران نبود پدر و چگونگی صبر و مقاومت خانواده پرداخت.

در پایان حاضرین و اعضا با آشنایی بیشتر با مسایل آزادگان جنگ تحمیلی و گرفتن یک عکس یادگاری یاد  و خاطره‌ی تمام آزادگان را گرامی داشتند.

کانونی‌های بروجن از آزاده‌ی جنگ تحمیلی تجلیل کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =