تداوم نمایش فیلم‌های کانون در تابستان با انیمیشن سمپاش

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر گردید در تابستان ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ فیلم از آثار تولیدی کانون برای عموم مخاطبین نمایش داده شود که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز این آثار در تمامی مراکز ثابت و سیار کانون در سراسر استان اکران شده و تا پایان مهرماه، طبق برنامه‌ی زمان‌بندی شده، ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، نمایش فیلم‌های برگزیده‌ی کانون در تابستان ۱۴۰۳، مورد استقبال اعضا و مربیان و خانواده‌ها شده است و با توجه به آثار فاخر در این لیست، امید می‌رود در روزهای آینده استقبال بیشتری از این آثار صورت پذیرد.

کارشناس هنری اداره کل کانون استان گفت: در حال حاضر این فیلم‌ها در تمامی مراکز استان در حال اکران است و با استقبال قابل توجهی از سوی کودکان و نوجوانان و مخاطبین علاقمند مواجه شده است. وی گفت: در شرایط فعلی که آسیب‌های فضای مجازی تاثیر سوئی بر روی جامعه دارد، نمایش این فیلم‌ مناسب و خوب، به عنوان یک محتوای غنی فرهنگی می‌تواند فرهنگ‌ساز باشد و شیوه‌های استفاده‌ی صحیح از این فضا را به خانواده‌ها و اعضا آموزش دهد.

وی در ادامه گفت: واحد آفرینش‌های هنری کانون استان با همکاری روابط عمومی کانون، پس از دریافت فایل فیلم‌های هر روز و فشرده‌سازی حجم فیلم‌ها، اصل فایل را با حجم اندک در گروه و کانال‌های استانی منتشر کرده تا عموم مخاطبان بتوانند از تماشای آثار تولیدی کانون لذت کافی را ببرند.

مریم شیریان ضمن اعلام این مطلب اذعان داشت: فیلم بچه زرنگ به عنوان پرفروش‌ترین فیلم کودک، باغ کیانوش، یدو، در آغوش درخت و فیلم سمپاش که ۱۹۸ جایزه جهانی گرفته است، از آثار و تولیدات کانون است که در حال حاضر امکان تماشای انیمیشن سمپاش که از آثار فاخر کانون است در کانال ایتای استانی وجود دارد و به مرور بقیه‌ی آثار هم در این کانال منتشر خواهد شد.

شیریان گفت: علاقمندان می‌توانند برای مشاهده فیلم‌ها، به کانال کانون چهارمحال و بختیاری به نشانی : https://eitaa.com/kpf_chb مراجعه نمایند و فیلم‌ها را به راحتی و در کنار خانواده تماشا کنند. وی یادآور شد: فیلم‌های کانون در بازه‌ی زمانی ۹ تا ۱۱ صبح در کانال مربوطه بارگذاری می‌شود.

گفتنی است فیلم‌های کوتاه و بلند و انیمیشن تا پایان مهر ۱۴۰۳ در این سایت قابل تماشا می‌باشد.
جدول نمایش فیلم‌ها به تفکیک تاریخ و ساعت نمایش:

تداوم نمایش فیلم‌های کانون در تابستان با نمایش انیمیشن سمپاش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =