کد خبر: 343828
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
بازدید 16
تجهیز مراکز الگو کانون استان بوشهر به ابزار معرفی مشاغل

مراکز برازجان در شهرستان دشتستان و مرکز سیراف در شهرستان کنگان با خرید ابزارهای معرفی مشاغل  به عنوان مراکز الگو برای خدمت رسانی بهتر تجهیز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مراکز برازجان در شهرستان دشتستان و مرکز سیراف در شهرستان کنگان با خرید ابزارهای معرفی مشاغل  به عنوان مراکز الگو برای خدمت رسانی بهتر تجهیز شدند.

سمیه رسولی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این خصوص گفت:یکی از راه‌هایی که در مسیر توسعه جامعه می توان پیش گرفت، آشنایی با حرفه‌ ها و مشاغل در سنین کودکی است که با مشاهده آن سطح آگاهی کودک نسبت به مشاغل مختلف در جامعه ارتقا می‌یابد و در خصوص خدماتی که هر کدام از مشاغل به مردم ارائه می‌دهند اطلاعاتی را به دست می آورند که در طول زندگی‌اش به او کمک می کند. همچنین معرفی مشاغل می‌تواند در نوجوانی و جوانی کودک را برای انتخاب شغل مناسب با توجه به علاقه و استعداد خود یاری کند که همه اینها زمینه ساز توسعه شخصی و حرفه ای افراد می‌شود.

وی ادامه داد؛ در کانون به دنبال این هستیم که این مهم از طریق فعالیت های شاد و خلاقانه نظیر  بازی ، سرگرمی ، نمایش ، تاتر و... به کودکان آموزش داده شود و محقق گردد.

گفتنی است مراکز الگو مراکزی هستند که بر اساس سه رویکرد مهارت فکر و اندیشه، مسائل تربیتی و سلامت ذهنی و جسمی طرح ریزی شده و تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سطح یک شامل مواردی چون کتابخوانی، قصه‌گویی و سرود را به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان ارایه می کنند.

تجهیز مراکز الگو کانون استان بوشهر به ابزار معرفی مشاغل

تجهیز مراکز الگو کانون استان بوشهر به ابزار معرفی مشاغل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =