کد خبر: 343853
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
بازدید 74
حضور عضو ادبی کانون استان قزوین در اردوی کشوری قاف

عضو برگزیده ادبی کانون استان اقزوین همراه با مربی مسئول یکی از مراکز الگوی استان در دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در استان گلستان حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) با حضور اعضای برتر ادبی در بخش شعر و داستان و حضور در کارگاه‌ها ی تخصصی با حضور شاعران ونویسندگان کشوری در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

بر این اساس فاطمه محمدی عضو شاعر مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین همراه با زهرا یکه فلاح مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک(از مراکز الگوی استان) در این اردوی آموزشی حضورداشتند.

دانش آموزان و نوجوانان حاضر در این دوره رویداد ادبی در چند مرحله مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند و پس از بررسی آثار و مصاحبه حضوری از هزاران استعداد ادبی، این افراد منتخب به این اردو دعوت شدند.

مهدی کاموس، محمد میرکیانی، محسن مومنی شریف، رویا سلیمی، رحیم مختومی و میثم متاجی اساتید بخش نویسندگی این دوره را بر عهده داشتند.

علی داوودی، غلامرضا بکتاش، محمود اکرامی‌فر، مبین اردستانی، هادی فردوسی و محبوبه بزم آرا وظیفه تدریس در بخش شعر را عهده داشتند.

دومین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی کشور با هدف شناسایی و تربیت آفرینشگران ادبی و هنری آینده نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۱۰ نوجوان از استان‌های مختلف کشور در علی آباد کتول برگزار شد.

حضور عضو ادبی کانون استان قزوین در اردوی کشوری قاف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =