کد خبر: 343916
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
وبینارتوجیهی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی درلرستان

با حضورمربیان و علاقمندان به هنر قصه گویی، وبینار توجیهی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ وبینار توجیهی بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی باحضور مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با هدف تشریح شیوه‌نامه‌ و بخش های مختلف جشنواره به صورت برخط درخرم آباد برگزار شد.
در این نشست گلشن حسنوندکارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی لرستان به بررسی بخش های مختلف و نحوه چگونگی اجرا، تفاوت های این جشنواره با جشنواره های پیشین، محوریت های موضوعی و محتوایی و فرم اجرا پرداخت.
درادامه توضیح بخش های جدید جشنواره از جمله بخش قصه های ۱۰۰ثانیه، منظوم، محیطی، گاهشمار جشنواره و توضیح روند بخش های ملی و بین الملل مورد بحث قرار گرفت.
در بخش بعدی این وبینار حسنوند نحوه انتخاب و داوری های هر بخش، توضیح بخش های صحنه ای و بخش هایی که از طریق فیلم اثر داوری کشوری خواهند داشت از جمله پادکست نود ثانیه و قصه گویی محیطی را تشریح و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.
تاکید بر اطلاع رسانی عمومی جهت جذب حداکثری مخاطب و تبلیغات گسترده از طریق ادارات همسو از جمله ارشاد حوزه هنری، آموزش و پرورش، تاکید بر بخش زبان خارجه و جذب قصه گویان از مراکز کانون زبان و... از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بودند.  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =