راه یافتگان نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند

در مرحله‌ی اول بخشِ «نمایش خلاق» و «نمایشنامه نویسی» نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۵ اثر از استان آذربایجان غربی برگزیده شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی که از ۲۷ استان کشور آثار ارسال شده بود، از ۲۹ اثر برگزیده مرحله اول در بخش نمایش خلاق، سه اثر و از ۲۹ اثر این مرحله در بخش نمایشنامه نویسی، دو اثر انتخاب و معرفی شدند.

بر همین اساس اسامی برگزیدگان مرحله اول بخش نمایش خلاق نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون به این شرح است: افسانه بازیار با نمایش«بازی سایه ها»، شادی پاکزاد با نمایش «اتاق مشاوره» و محراب عبدالله زاده با نمایش«چمچه گلین» از راه یافتگان  مرحله اول این بخش هستند.

 همچنین در بخش نمایشنامه نویسی محراب عبدالله زاده با نمایشنامه «آرزوی رعنا» و الینا جهانتاب با نمایشنامه «زرد و صورتی»به عنوان برگزیده این بخش شناخته شدند.

این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکردفراگیر تربیتی برگزار شد.

گفتنی است؛ در مرحله بعدی، برترین‌ها برای رقابت کشوری مشخص خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =