کد خبر: 343976
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
پیام مدیر کل کانون استان اصفهان به مناسبت هفته دولت

مهدی آقایاری: هفته دولت پیوند دولت مردان با مردم و یا دو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سید الشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان،مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور جانفشانی های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام رجایی ،باهنر و سید الشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای دولت است.

"رجایی،باهنر و رئیسی" الگوهای ساده زیستی، تعهد و خدمتگزاری به مردم است. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

تشکیل دولتی انقلابی و مکتبی، توسط همسنگران صدیق (شهیدان رجایی و باهنر) و در ادامه آن رئیس جمهوری مردمی درطراز انقلاب اسلامی همچون شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی در عرصه ایمان و عدالت خواهی، با وفاداری بر عهد و پیمان و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهت رفع استضعاف، محرومیت و تبعیض، گام بلندی بود که نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت را در مسیر پیشرفت و آبادانی و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به ثبت رسانید.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دگرباره با عهدی مجدد، با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بیش از پیش، با عزمی راسخ و گام‌هایی مانا ومفید افق تازه‌ای را در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ترسیم نماییم و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را در سایه سار منویات مقام معظم رهبری فراهم نماییم.

بی تردید پیروی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان عزیز- رجائی، باهنر  -حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان دولت و تلاش و مساعی در راه تعالی میهن اسلامی، می‌تواند زمینه‌ساز رشد و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه‌ی عرصه‌ها باشد.

هفته دولت، نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی و فرصت مناسبی است تا در کنار تقدیراز تلاش‌های دولتمردان، مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =