محفلی کوچک برای غم بزرگ جاماندگان اربعین در ابرکوه برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری ابرکوه با هدف آشنایی نوجوانان با اسطوره‌های ملی و مذهبی اقدام به معرفی شخصیت و وقایع و ایام پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه سوم شهریور ۱۴۰۳ مصادف با اربعین حسینی و آغاز هفته دولت، نوجوانان دختر مراکز فرهنگی هنری یک و دو ابرکوه و حلقه صالحین شهید محمود فلاح‌زاده در محفلی ساده و صمیمی زیارت اربعین را تلاوت کردند.

در راستای اجرای فعالیت‌های ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و طرح نظام‌نامه تابستان و فعالیت‌های نوجوان محوری و مشارکت حلقه‌های میانی، مرکز یک ابرکوه میزبان سی نفر از دختران نوجوان مرکز یک و همچنین اعضا نوجوان و مربیان مرکز شماره دو و همچنین دختران نوجوان حلقه صالحین شهید محمود فلاح‌زاده از پایگاه شهیده پروین روحی بود.

در این محفل روضه‌خوانی، نوجوانان دختر با خواندن زیارت اربعین و معرفی وقایع ترور شهید باهنر و رجایی و همچنین معرفی شخصیت شهید خدمت، سید ابراهیم رییسی و واقعه و هدف قیام امام حسین علیه‌السلام و رسالت حضرت زینب سلام الله علیها بعد از عاشورا بیشتر آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =