چاپ سربندهای سبز مزین به نام امام حسین (ع) در موکب کانون استان ایلام در پایانه مرزی مهران 

چاپ سربندهای مذهبی و مزین به نام امام حسین (ع) وشهدای کربلا در موکب حضرت قاسم (پایگاه فرهنگی ) کانون استان ایلام در مسیر اربعین ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ، چاپ سربندهای سبز مزین به نام امام حسین (ع) وشهدای کربلا در موکب کانون استان ایلام در پایانه مرزی مهران در مسیر اربعین حسینی ادامه دارد.
گفتی ست سربند مذهبی پر کاربردترین سربند در کشور ماست و با فرا رسیدن ماه های خاص و عزادارای ها انواع سربند مذهبی چاپ می شود .  

چاپ سربندهای سبز مزین به نام شهدای کربلا در موکب کانون استان ایلام در پایانه مرزی مهران 
در همین راستاکانون استان ایلام نیز امسال در سومین سال متوالی در پایگاه فرهنگی موکب حضرت قاسم کانون استان با اهدای دست سازه های حسینی و کتاب و کارگاه دل نوشته ادبی و همچنین چاپ سربندهای اربعینی متبرک به نام شهدای کربلا به زائرین کودک ونوجوان خدمات رسانی می کنند ‌.

چاپ سربندهای سبز مزین به نام شهدای کربلا در موکب کانون استان ایلام در پایانه مرزی مهران 
بر اساس این خبر همزمان با حضور کودکان ونوجوانان کربلایی چاپ سربند در موکب انجام و به زائرین اهدا شده و تعداد بسیار زیادی از سربندهای متبرک به نام ائمه تاکنون به پیشانی زائرین کودک ونوجوان بسته شده وچاپ سربند واهدای آن ادامه دارد.

چاپ سربندهای سبز مزین به نام شهدای کربلا در موکب کانون استان ایلام در پایانه مرزی مهران چاپ سربندهای سبز مزین به نام شهدای کربلا در موکب کانون استان ایلام در پایانه مرزی مهران 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =