ویژه برنامه‌های اربعین حسینی با مشارکت خانواده‌ها، گروه‌های مردمی و کودکان و نوجوانان

ویژه برنامه‌های اربعین حسینی با اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری و ادبی با مشارکت خانواده ها،گروه‌های مردمی و کودکان و نوجوانان به شکل گسترده در مراکز کانون استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این برنامه‌ها در حالی برگزار می‌شود که از ابتدای ماه محرم فعالیت‌های گسترده‌ای با مشارکت خانواده‌ها و گروه‌های مردمی در مراکز کانون با هدف تبیین فلسفه عاشورایی و ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت به اجرا در آمده است.

در همین راستا و در آستانه اربعین حسینی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برگزاری ویژه برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های گسترده فرهنگی هنری به استقبال اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رفته‌اند.

تولید قصه‌های عاشورایی و پادکست‌های  ویژه اربعین حسینی توسط نوجوانان و ارائه در فضای مجازی، بر پایی انجمن‌های تخصصی هنری و ادبی با موضوع اربعین و فعالیت‌های آئینی، برگزاری مراسم ویژه در مراکز کانون با اجرای برنامه‌های مختلف نظیر نمایش، سرود، سفره نذری و دستجات عزاداری کودکان و نوجوانان، اجرای پویش‌های کتابخوانی و راه‌اندازی رادیو محیطی کانون از جمله برنامه‌هایی است که برگزار شده است.

ساخت دست سازهای ویژه راهپیمایی اربعین و اهدا به شرکت کنندگان در این مراسم و اجرای ویژه برنامه‌های روایتگری عاشورایی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در آمده است.

شایان ذکر است ویژه برنامه‌های اربعین حسینی تا پایان ماه صفر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =