کد خبر: 344036
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
موکب کنگاور کرمانشاه میزبان زائران کودک و نوجوان حسینی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در موکب کنگاور به اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای زائران کوچک اربعین پرداختند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به هم‌مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق و عبور بسیاری از زائران اربعینی از مرز خسروی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سال‌های اخیر به‌طور ویژه‌تری به اجرای برنامه‌هایی متناسب با این روزها، در قالب‌های مختلف می‌پردازد که فرآیند اجرایی آن نیز قبل از روزهای محرم طی حرکتی هدف‌مند و برنامه‌ریزی شده به صورت منسجم در کانون استان انجام می‌گیرد.

کانون کرمانشاه دارای چندین موکب از جمله موکب کنگاور است که در این موکب مربیان به اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، نقاشی زنده، عکاسی، پخش نذری، معرفی کتاب، اهدای سازه‌های اربعینی به زائران و... پرداختند.

اجرای فعالیت خوش‌نویسی به صورت زنده‌نویسی، فعالیت نقاشی با موضوع اربعین و زیارت، معرفی کتاب از سوی اعضا باشگاه کتاب‌خوانی، ساختن و تکمیل سازه‌های اربعین با همکاری اعضا و والدین، تقدیم دست‌سازه و نذری و انجام فعالیت‌های خدمت‌رسانی توسط اعضا و... از جمله فعالیت‌هایی است که در موکب مرکز کنگاور انجام می‌پذیرد.

همچنین مربیان کانون در موکب حضرت زینب(س) بیمارستان طالقانی کرمانشاه به ارائه فعالیت به زائران کودک و نوجوان می‌پردازند.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۴ کانون کرمانشاه نیز به زائرانی که مکانی برای اسکان ندارند جا در اختیارشان قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =