پایگاه کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زاهدان

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برپایی پایگاه فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در زاهدان به مخاطبان خدمت‌رسانی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، پایگاه کانون استان میزبان مخاطبان کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زاهدان بود.

با توجه به اینکه چند سالی است آیینی با عنوان جاماندگان، برای کسانی که توفیق حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی را ندارند، در شهرها و روستاهای ایران برگزار می‌شود، در زاهدان نیز علاقه‌مندان، مسیر میدان شهدای این شهر را تا آستان مقدس کهف الشهدای محله ابوذر طی می‌کنند.

همکاران نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی پایگاه ارایه‌ی خدمات فرهنگی و هنری میزبان، مخاطبان بودند. قصه‌گویی، نقاشی و اهدای کتاب از جمله فعالیت‌هایی بود که برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

گفتنی است پیش از این مجموعه کانون استان از نخستین ساعت‌های ورود زائران پاکستانی به استان، در نقطه صفر مرزی و زاهدان پایگاه‌های ثابت خود را مستقر کرده بود و به مهمانان امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =