بازدید سرزده نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی هنری گچساران

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  از مرکز فرهنگی هنری شماره یک گچساران بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون  نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  به اتفاق هیئت همراه به صورت سرزده از مرکز فرهنگی هنری شماره یک گچساران بازدید کردند. 

غلامرضا تاجگردون گفت : از کانون پرورش فکری انتظار داریم با فرهنگسرای محله لبنان جهت شکوفاشدن آن مکان تازه تاسیس همکاری لازم را داشته باشد.

وی همکاری همه جانبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر نهادهای فرهنگی در شهرستان را فرصتی مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعداد کودکان و نوجوانان دانست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای کانون پرورش فکری از جمله تجهیز و راه‌اندازی سینما کودک به کار خواهد بست. 

گفتنی است در این بازدید اعظم امینی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک گچساران گزارشی از روند فعالیت‌های کانون پرورش فکری و مشکلات این مرکز به نماینده مردم گچساران و باشت ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =