کد خبر: 344163
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
اهدای دست‌سازه‌های اعضای مرکز تایباد به زائران اربعین

با نزدیک شدن به ایام آخر ماه صفر، اعضاء و مربیان مرکز تایباد، دست سازه‌های خود را به کودکان در گمرک دوغارون تقدیم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، دست‌سازه‌های اعضای مرکز تایباد به کودکان زائر در گمرک دوغارون اهداء شد.

کلثوم عزتی راد مربی مسئول مرکز تایباد با اعلام مطلب فوق گفت: با همراهی اعضاء و مربیان مرکز دست‌سازه‌هایی برای زائران خردسال امام حسین علیه‌السلام آماده کردیم و تصمیم گرفتیم تا به صورت حضوری آنها را به بچه‌ها تقدیم کنیم.
از این رو با هماهنگی انجام شده با مسئول موکب‌های اربعین در گمرک دوغارون، موکبی در اختیار کانون  قرار گرفت که با اجرای برنامه‌های  فرهنگی نظیر:  قصه‌گویی، کاردستی، رنگ‌آمیزی نقاشی محرمی، کتابخوانی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی به استقبال کودکان رنج کشیده افغان رفتیم.
عزتی راد افزود: مدت اقامت هر گروه بیشتر از یک یا دو ساعت نبود، بچه‌ها بعد از انجام فعالیت راهی سفر می‌شدند و دست سازه‌های آماده شده به آنها هدیه می‌شد.
مسئول مرکز تایباد اظهار داشت: توانستیم ۱۳۰ کودک را در موکب خود مهمان و دعای خیر خود را بدرقه سفر یک ماهه آنها کنیم. ما در این حرکت که هشت ساعت به طول انجامید، با صحنه‌های ماندگاری مواجه شدیم؛ بچه‌هایی که با حس امنیت و شوق فراوان در برنامه‌ها شرکت می‌کردند، مادرانی که همراه بچه‌ها کنار ما می‌نشستند وحسرت یک لحظه امنیت را برای بچه‌های خود داشتند و با چشمانی اشک‌بار ما را دعا می کردند.  

اهدای دست‌سازه‌های اعضای مرکز تایباد به زائران اربعین

اهدای دست‌سازه‌های اعضای مرکز تایباد به زائران اربعین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =