کد خبر: 344186
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
بازدید 12
ابتکاری خلاقانه برای ترویج نماز

کانون پرورش فکری‌کودکان‌ونوجوانان مرکز زرقان با معرفی تابلوی نماز «سجده آفتاب»، به ترویج فرهنگ نماز میان اعضا پرداخته است.

به گزارش روابط‌عمومی‌اداره‌کل کانون پرورش فکری‌کودکان‌و نوجوانان‌استان‌فارس‌،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز زرقان با اجرای ابتکاری جدید، به تقویت و ترویج فرهنگ نماز و فعالیت‌های مذهبی پرداخته است.


این مرکز با تهیه تابلوی نماز با عنوان «سجده آفتاب»، اعضای خود را تشویق می‌کند؛ تا حضور فعال‌تری در مساجد داشته باشند.

در این طرح، اعضای مرکز که شب‌ها در نماز جماعت مساجد شرکت می‌کنند، عکس‌های خود را برای مربیان ارسال می‌کنند، تا در تابلوی نماز مرکز نصب شود.

این اقدام خلاقانه، شور و شوق بسیاری در میان اعضا ایجاد کرده است؛ به طوری که کودکان و نوجوانان به صورت گروهی قرارهای حضور در مسجد را تنظیم می‌کنند؛ و در حین نماز خواندن و وضو گرفتن، از یکدیگر عکس می‌گیرند؛ و با اشتیاق این تصاویر را برای مربیان خود ارسال می‌کنند.

تابلوی «سجده آفتاب» نه تنها به ترویج فرهنگ نماز میان اعضا کمک کرده، بلکه موجب ایجاد یک حس همبستگی و رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان شده است.

این ابتکار، با استقبال گرم والدین و جامعه محلی مواجه شده است؛ و گامی موثر در راستای تقویت باورهای مذهبی و تربیت دینی کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود.

ابتکاری خلاقانه برای ترویج نماز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =