کد خبر: 344187
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
پویش بین‌المللی به سمت قبله در کانون کرمانشاه

همزمان با اجتماع عظیم اربعین و حرکت آزادگان جهان به سوی اسوه مقاومت و ایستادگی، پویش بین‌المللی «به سمت قبله» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با اجتماع عظیم اربعین و حرکت آزادگان جهان به سوی اسوه مقاومت و ایستادگی، پویش بین‌المللی «به سمت قبله» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد. 

در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز این پویش به صورتی گسترده و همه‌جانبه اطلاع‌رسانی شد و همه از روابط‌عمومی تا ستاد، مربیان، اعضا و والدین آنها پای کار هستند تا علاوه بر انتشار این پویش در در شبکه‌های فضای مجازی، صدا و سیمای استان، رسانه‌های محلی و... از تمای ظرفیت‌ها بهره گیرند و آن را انتشار و به انجام برسانند.

همزمان با اجتماع عظیم اربعین و حرکت آزادگان جهان به سوی اسوه مقاومت و ایستادگی، پویش بین‌المللی «به سمت قبله» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد. این فرصت را از دست ندهید تا صدای مظلومان غزه باشید و از نوجوانان فلسطینی حمایت کنید.

موضوعات پویش: 
نقش نوجوانان در پیروزی فلسطین، همدردی با مردم مظلوم غزه، اربعین؛ نوجوانان در راه آزادی قدس، آرمان مشترک نوجوانان جهان؛ آزادی فلسطین است.

در این پویش، آثار خودتان را در قالب‌های زیر برای ما بفرستید.
محورهای پویش: فیلم کوتاه، عکس، تصویرسازی، مستند کوتاه، ویدیوکست، پادکست، سفرنامه، نماهنگ.

مهلت ارسال آثار: تا ۲۷ شهریور است و برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آدرس www.kpf.ir مراجعه کنید. 
 بیایید با هم، صدای عدالت و آزادی باشیم!

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =