کد خبر: 344188
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
کارگاه مانا در مرکز کانون شماره یک بروجرد استان لرستان برگزار شد

ویژه برنامه پایان کارگاه های مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) در مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره یک شهرستان بروجرد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ ویژه برنامه پایان کارگاه های مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) با همکاری حلقه های میانی(پایگاه سلامت اجتماعی ترنم باران) و معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی در مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره یک شهرستان بروجرد برگزارشد.
درکارگاه های برگزار شده دراین طرح، اعضای نوجوان با پنج مهارت خودآگاهی، حل مساله، مطالبه گری، تفکر خلاق، تصمیم گیری طی ۱۲ جلسه در قالب بحث و گفتگو و فعالیت گروهی نشریه دیواری آشنا و فعالیت کردند.
براساس این گزارش: این رویکرد، بویژه درگروه سنی کودکان و نوجوانان، بدلیل تأثیر همسالان بر یکدیگر، علاوه بر این که زمینه ارتقاء دانش و آگاهی آنان را فراهم می کند، توانمندی و ظرفیت لازم برای ترویج پیام های پیشگیری، شناخت مسائل، مخاطرات و چالش های اولویت دار و در نتیجه، ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل و طراحی پروژه های کوچک همیاری در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نهایتا افزایش مهارت های زندگی را نیز موجب می شود
این برنامه با اهدای هدایای به اعضای فعال دراجرای این کارگاه ها به پایان رسید.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =