مشارکت والدین در برگزاری کارگاه‌ فعالیت علمی زیست شناسی

ا همکاری والدین فعالیت علمی زیست شناسی (آشنایی با حشرات)در مرکز شماره یک ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، با همکاری و مشارکت والدین یکی از اعضا فعالیت علمی زیست شناسی آشنایی با حشرات در مرکز شماره یک ایلام برگزار شد.

مشارکت والدین در برگزاری کارگاه‌ فعالیت علمی زیست شناسی

براساس این خبر ، با هدف نقش دهی به والدین در جهت پیشبرد امورمرکز و افزایش تاثیرگذاری امور تربیتی، آگاهی بخشی به والدین در زمینه های تربیتی از طریق مشارکت هوشمندانه آنان در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون و استفاده از ظرفیت خانواده ها در نقش حامیِ مرکز،از ظرفیت علمی و تجربی یکی از والدین در اجرای فعالیت علمی (زیست شناسی) برای اعضای کودک و نوجوان استفاده شد.

مشارکت والدین در برگزاری کارگاه‌ فعالیت علمی زیست شناسی

بر پایه این خبر، پیشتر ضمن برگزاری جلسه شورای خانواده در مرکز فرهنگی هنری شماره یک ایلام، براساس دستورالعمل تشکیل شورای کانون خانواده(طرح کانون خانواده) بر بهره گیری از دانش و توان تخصصی والدین در اجرای برخی از برنامه و فعالیت ها در مرکز، از توان و تخصص علمی دکتر میرآب، دکترای حشره شناسی و پدر یکی از اعضا در اجرای فعالیت علمی (زیست شناسی حشرات) برای اعضای مرکز استفاده شد. وی با بهره گیری از ویدئوپروژکشن اسلایدهای مختلف، به معرفی انواع حشرات، ویژگی‌های زیستی، آناتومی و نوع زندگی و... پرداخت. برگزاری این فعالیت تعاملی جذاب، مورد استقبال اعضا قرار گرفت و اعضا سوالات شان را از وی درخصوص زندگی و... حشرات مطرح کردند. در مراکز فرهنگی هنری کانون استان ایلام، بر اساس شیوه نامه و دستورالعمل تشکیل شورای کانون خانواده (طرح کانون خانواده) و سیاست شماره 3(مخاطب محوری)و مرتبط با نظام نامه معاونت فرهنگی، از ظرفیت ها و توانمندی های والدین اعضا در اجرای برخی از فعالیت ها در مراکز پس از برگزاری شورای خانواده، با هدایت و نقش آفرینی مسئولین مراکز و هدایت و نظارت اداره کل، استفاده می شود.

مشارکت والدین در برگزاری کارگاه‌ فعالیت علمی زیست شناسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =