کد خبر: 344321
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
درخشش۲عضوکانون پرورش فکری لرستان در پویش ملی خوانش کتاب

۲عضو کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در پویش ملی «خوانش کتاب» کانون به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ درمرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده خواندنی است»  ۲عضو کتابخوان کانون استان لرستان به عنوان برگزیده معرفی شدند.
براساس این گزارش: مه رز قاسمی راد در بخش « ۱۰۰ ثانیه با کتاب» و آنیسا جافری دربخش «روی خط کتاب» هر دو از مرکز شماره ۲کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آباد موفق به کسب عنوان برگزیده این پویش شدند.
پویش ملی «خوانش کتاب» از پنجم آذر با رونمایی از پوستر با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش آغاز شد و آثار کودکان، نوجوانان و خانواده با محوریت معرفی کتاب در صفحه‌های مجازی استان‌ها انتشار یافت و مرحله اول برگزیدگان این پویش اعلام و در سال ۱۴۰۳ ادامه یافت و اینک مرحله دوم برگزیدگان معرفی شده اند.
۵۶۴ اثر برگزیده استانی در این پویش سراسری که با شعار «آینده خواندنی است» برای دبیرخانه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد.
تهیه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از خوانش کتاب از سوی کودکان، تهیه پادکست، نماهنگ کتاب صوتی از سوی نوجوانان و خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش‌آموز، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، از جمله برنامه‌هایی بودندکه برای این پویش در سراسر کشور پیش‌بینی و به اجرا درآمدند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =