کد خبر: 344330
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
بازدید 97
رونق شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری بویین زهرا و شماره یک آبیک

آخرین ماه تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بویین زهرا و شماره یک آبیک استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری بویین زهرا و شمار یک آیک آخرین ماه تابستان را با همراهی اعضای خود سپری می‌کندد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک  نمایشگاه  دست سازه های اعضا و والدین  را با عنوان "از دست های تابستان" برگزار کرد.

در این نمایشگاه اعضا وسایل  دست‌ساز خود و آثار کارگاه‌های تابستانی مرکز مانند زیورآلات و کاردستی‌ها  را در کنار آثار دستی والدین خود به نمایش گذاشتند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین‌زهرا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت  ویژه برنامه‌ای شامل چند فعالیت متنوع اجرا کرد.قصه‌گویی با موضوع ایثار و شهادت، روایت آیات قرآنی با محتوای جهاد، ایثار و شهادت معرفی شخصیت شهدابی دولت،  کارگاه نقاشی نقاشی پرچم ایران، معرفی وقایع و ایام، کارگاه کاردستی گل لاله به یادشهدای هفته دولت و کارگاه ادبی دل‌نوشته برای شهدای جمهور از جمله این فعالیت‌ها بود که برای ۴۰ عضو کودک و نوجوان مرکز اجرا شد.

مربیان این مرکز هم‌چنین با حضور کانون ‌یاران مرکز و رییس بنیاد شهید شهرستان بویین زهرا به دیدار خانواده شهید سیف الله باقریان رفتند و ضمن ادای احترام به مقام شهدا لوح قدردانی و یادبود کانون را به آنها تقدیم کردند.

رونق شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری بویین زهرا و شماره یک آبیک

رونق شهریوری در مراکز فرهنگی و هنری بویین زهرا و شماره یک آبیک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =