پویش یک حدیث یک تصویر در مرکز بردسکن برگزار شد

همزمان با دهه آخر ماه صفر و در آستانه سالروز رحلت رسول مکرم اسلام و شهادت امام رضا علیه‌السلام اعضای مرکز بردسکن در پویش یک حدیث یک تصویر شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، پویش «یک حدیث، یک تصویر» در مرکز بردسکن برگزار شد.

نسرین نامور مربی مسئول مرکز بردسکن با اعلام خبر فوق گفت: آشنایی با احادیث و گفتار بزرگان در هر زمان و برای هر گروه سنی می‌تواند چراغی فرا راه ما قرار دهد تا با به کار بستن آموزه‌های ارزشمند این بزرگواران راه و رسم زندگی درست را بیاموزیم. خصوصا اینکه این سخنان زمان نمی‌شناسند و در هر دوره‌ای تازگی دارند و مفاهیم والایی را منتقل می‌کنند. به همین منظور و در آستانه رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام رضا علیه‌السلام بر آن شدیم تا پویشی را ویژه اعضای مرکز برگزار کنیم.

وی افزود: در این برنامه اعضای مرکز بردسکن با ارائه توضیحاتی توسط مربیان، با سیره و روش زندگی این دو معصوم آشنا شدند و سپس احادیثی از رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) برای آنها بیان شد و اعضا به تصویرگری با موضوع این احادیث پرداختند.

نامور خاطر نشان کرد : در این پویش بیش از سی نفر از اعضای دختر مرکز حضور داشتند و در پایان به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در برنامه جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =