کد خبر: 344340
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
حضور پویانمایی‌های «ده سالگی» و «جایگزین» در جشنواره فیلم «CSFF» چین

دو پویانمایی «ده سالگی» و «جایگزین» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جشنواره فیلم «CSFF» چین راه یافتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری و «جایگزین» ساخته عبدالله علیمراد در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسانه‌ جدید چین حضور دارند.

این جشنواره در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد و تنها جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه شناخته‌ شده ملی در کشور چین است، که ازسوی اداره ملی رادیو و تلویزیون و دولت مردمی شهرداری شنژن تامین و پشتیبانی می‌شود.

جوایز نقدی ارزنده‌ای برای حمایت از هنرمندان هر بخش به برندگان آن اعطا می‌شود؛ از جمله جایزه «کینگ بون» ۳۰۰هزار یوانی به بهترین فیلم کوتاه، جایزه ۱۰۰هزار یوانی به بهترین فیلم داستانی، جایزه ۱۰۰هزار یوانی به بهترین فیلم کوتاه مستند و جایزه ۱۰۰هزار یوانی به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن تعلق می‌گیرد.

حضور پویانمایی‌های «ده سالگی» و «جایگزین» در جشنواره فیلم «CSFF» چین

این جشنواره هر ساله با هدف تشویق به تولید فیلم‌های کوتاه فاخر و جدید در سراسر جهان، جست‌وجو و حمایت از استعدادهای جوان سینما و تلویزیون، توسعه طرح‌های خلاقانه فیلم و تلویزیون با کیفیت بالا، تسهیل در یک‌پارچگی و توسعه صنعت فیلم‌سازی و برای بهبود ارتباطات در سطح بین‌المللی بین فیلم‌سازان فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

حضور پویانمایی‌های «ده سالگی» و «جایگزین» در جشنواره فیلم «CSFF» چین

فاطمه جعفری کارگردان و مانی کاشیان فیلمنامه‌نویس پویانمایی «ده سالگی» با دعوت رسمی از سوی این جشنواره در این رویداد حضور دارند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسانه جدید چین «CSFF» از ۷ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ (۲۸ آگوست تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۴) در شهر شنژن کشور چین در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =