کد خبر: 344435
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
درخشش۲عضوکانون پرورش فکری اصفهان در پویش ملی خوانش کتاب

۲عضو کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در پویش ملی «خوانش کتاب» کانون به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فگری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،درمرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده خواندنی است» ۲عضو کتابخوان کانون استان اصفهان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

براساس این خبر: ثنا کاویانی از مرکز گز و برخوار و آینا کیان پور از مرکز فولاد شهر در بخش "روی خط کتاب " موفق به کسب عنوان برگزیده این پویش شدند.

پویش ملی «خوانش کتاب» از پنجم آذر با رونمایی از پوستر با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش آغاز شد و آثار کودکان، نوجوانان و خانواده با محوریت معرفی کتاب در صفحه‌های مجازی استان‌ها انتشار یافت و مرحله اول برگزیدگان این پویش اعلام و در سال ۱۴۰۳ ادامه یافت و اینک مرحله دوم برگزیدگان معرفی شده اند.

۵۶۴ اثر برگزیده استانی در این پویش سراسری که با شعار «آینده خواندنی است» برای دبیرخانه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد. تهیه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از خوانش کتاب از سوی کودکان، تهیه پادکست، نماهنگ کتاب صوتی از سوی نوجوانان و خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش‌آموز، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، از جمله برنامه‌هایی بودندکه برای این پویش در سراسر کشور پیش‌بینی و به اجرا درآمدند.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =