افتخاری دیگر برای کانون کرمانشاه در پویش ملی خوانش کتاب

با اعلام نتایج پویش ملی خوانش کتاب، اعضا و مربیان کانون کرمانشاه در کشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام نتایج پویش ملی خوانش کتاب، اعضا و مربیان کانون کرمانشاه در کشور خوش درخشیدند.

فراخوان پویش ملی کتابخوانی از چهارم آذرماه ۱۴۰۲ آغاز و تا پانزدهم خردادماه ۱۴۰۳ توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت شرکت دانش‌آموزان و اعضای کانون اعلام شد.
این پویش شامل بخش‌های مختلف از جمله مسابقه‌ ۱۰۰ ثانیه با کتاب برای کودکان، مسابقه‌ روی خط کتاب برای نوجوانان، مسابقه‌ برایم بخوان برای خانواده و مسابقه‌ عکس از کتابخانه‌ خانگی برای کودک و نوجوان؛ می‌شود که همه‌ این بخش‌ها با محوریت خوانش کتاب می‌باشد.

افتخاری دیگر برای کانون کرمانشاه در پویش ملی خوانش کتاب

در همین راستا در پویش ملی کتابخوانی در دو بخش "صدثانیه با کتاب" و "روی خط کتاب " ۳ کودک و نوجوان از استان در مرحله کشوری برگزیده شده‌اند؛ همچنین در بخش نقد و بررسی کتاب در ویژه‌برنامه نشست "صمیمانه با کتاب" همکاران در ستاد، مربیان در مراکز در هر ماه ۲ کتاب از بخش کودک و نوجوان را مورد نقد و بررسی قرار دادند که این رویداد ارزشمند از مهر ماه ۱۴۰۲ الی خرداد ۱۴۰۳ ادامه داشت و نقدها توسط کارشناس کتابداری پس از برررسی و مناسب‌سازی، جهت ارسال به معاونت فرهنگی و همچنین چاپ در روزنامه محلی باختر آماده گردید. 
لازم به ذکر است برگزیدگان در کشور ۹ گروه بودند که مربیان گروه مرکز شماره ۴  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، رتبه سوم در این رقابت را کسب کردند و کودکان هم  با اجرای ۱۰۰ ثانیه با کتاب به معرفی کتاب کودک پرداختند که در این زمینه عسل میاور و  رایا طاهری سرمد از استان کرمانشاه از برگزیدگان بودند؛ همچنین نوجوانان با اجرای " روی خط کتاب" به معرفی مفصل کتاب ازبخش نوجوان اقدام نمودند که  سارینا مرادی از مرکز سرپل‌ذهاب کرمانشاه، منتخب این بخش در مرحله کشوری بود.

افتخاری دیگر برای کانون کرمانشاه در پویش ملی خوانش کتاب

بر همین اساس با اعلام نتایج این مسابقه، کودکان و نوجوانان فعال کتابخوانی استان در مرحله‌ی کشوری این مسابقه‌ خوش درخشیدند که اسامی برگزیدگان  در "پویش ملی کتابخوانی" و ویژه برنامه "صمیمانه با کتاب" بدین شرح اعلام گردید:

*برگزیدگان کشوری دراین بخش‌ها:

۱-صمیمانه با کتاب:
نقد کتاب "لنگه کفش قرمز" توسط مربیان نوشین قمر پور، شیرین امیری و شیما همت‌پور از مرکز شماره ۴

۲-در بخش پویش ملی "خوانش کتاب"

۱-عسل میاور از مرکز اسلام آباد از مرکز شماره ۳ 
۲-رایا طاهری سرمد  از مرکز شماره ۲ 
۳-سارینا مرادی از مرکز سرپل‌ذهاب 

قابل توجه اینکه در بخش‌های پویش خوانش کتاب، صمیمانه با کتاب و طرح‌های ترویج کتابخوانی باشگاه‌های نوجوان، در مجموع ۵ مربی مسئول و مربی فرهنگی و ۱۵ عضو کودک و نوجوان در مرحله کشوری برگزیده شدند.

افتخاری دیگر برای کانون کرمانشاه در پویش ملی خوانش کتاب

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =