کد خبر: 344439
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
«نو مثل نوجوان» در کانون خراسان رضوی برگزار شد

کارگاه آموزشی «نو مثل نوجوان» با هدف آشنایی اعضای نوجوان با قصه‌گویی و پادکست به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، با آغاز فعالیت‌های مربوط به بیست و ششمین جشنواره قصه‌گویی، کارگاه آموزش قصه‌گویی و ساخت پادکست قصه‌گویی ویژه نوجوانان عضو مراکز برگزار شد.

محمود خرقانی کارشناس فرهنگی کانون خراسان رضوی و رابط بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان ضمن بیان خبر فوق گفت: آماده‌سازی اعضای نوجوان علاقمند برای شرکت در جشنواره، یکی از مهمترین اهداف این کارگاه بود چرا که این قبیل جلسات عملی، آموزشی می‌تواند زمینه رشد آنها را فراهم آورد تا با دانش بیشتری خود را برای این رخداد آماده کنند. از این رو در کارگاهی که همزمان به صورت حضوری و مجازی برای اعضای شرکت کننده در جشنواره قصه‌گویی و نیز اعضای عضو انجمن‌های قصه‌گویی استان برگزار شد، مباحثی چون آشنایی با شیوه‌نامه قصه‌گویی، استانداردسازی قصه و متن قصه متناسب با سنجه‌های داوری طرح شد.

خرقانی افزود: با توجه به یکی از بخش‌های جذاب جشنواره قصه‌گویی، پادکست است و نوجوانان با توجه به مزایای آن علاقمند این حوزه هستند بر آن شدیم تا اصول اولیه ساخت پادکست را با توجه به شیوه‌نامه قصه‌گویی برای آنها طرح نماییم چرا که این حوزه در چند سال اخیر وارد جشنواره شده است و برای نوجوانان جذابیت‌های فراوانی دارد.

رابط جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با اشاره به فراخوان بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری با شعار «راز قصه‌ها، ساز زندگیست» که منتشر شده است اعلام کرد: فرآیند برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال از پاییز ۱۴۰۳ آغاز و پس از طی مراحل استانی و منطقه‌ای، بخش نهایی اوایل زمستان برگزار می‌شود.

«نو مثل نوجوان» در کانون خراسان رضوی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =